Forum

Letterwaarden

Notifications
Clear all

Letterwaarden  

RSS

Deefke
(@deefke)
Active Member
Lid geworden: 2 maanden geleden
12/07/2020 5:31 pm  

Toch wel straf dat de KBGB zelfs de moeite niet doet om de letterwaarden aan te passen!

Als je weet dat er in ons verbond maar 2 wedstrijden niet meer gespeeld moest worden en in andere verbonden ook bijna gedaan was amai, zo moeten ze hun tijd er ook niet insteken... Zal teveel werk geweest zijn...

Wetende dat de berekening van andere jaren op 2 competitiejaren bekeken werd om te kunnen zakken, je kon wel elk jaar stijgen.

Mij maak je niet wijs dat het op 1,2 of 3 competitiedagen zou aankomen...

Steven Poelman vond het leuk
Citaat
Steven Poelman
(@poelie)
Beheerder Admin
12/07/2020 5:38 pm  

De reden die opgegeven wordt door KBGB is dat de verbonden hun seizoen niet hebben kunnen uitspelen en dat er geen enkel kampioenschap is kunnen doorgaan.

Op basis hiervan veronderstel ik dat vorig seizoen (2019-2020) van geen tel is mbt de letterwaarden.

Ik wil wel de vraag stellen aan KBGB om dit opnieuw te bekijken.

ReageerCitaat
Deefke
(@deefke)
Active Member
12/07/2020 6:49 pm  

@poelie

Niet alle spelers doen elk jaar altijd alle matchen mee, dus voor die 2 matchen vind ik het dan ook belachelijk dat ze nu niet eens de moeite doen voor de bijna wel al gespeelde wedstrijden.

KBGB heeft in mijn ogen nog niet veel gedaan tijdens de coronatijden, of dit nu terecht is of niet laat ik er nog buiten.

Belgisch kampioenschap afgelast, letterwaarden worden niet aangepast, afwachten wat alle verbonden doen in coronacrisis en zichzelf er niks van aantrekken en als het einde ervan in zicht is gaan ze zeggen dat ge beter geen prijskampen houd terwijl de regering dit zelfs al toe liet... 

ReageerCitaat
svendv1982
(@svendv1982)
New Member
Lid geworden: 3 weken geleden
19/07/2020 8:52 pm  

@poelie ja toch jammer veel spelers vorig jaar voor niets hebben gespeeld op deze manier...

ReageerCitaat
Share: